Heb je een compliment, een klacht of een tip? Laat het ons weten. Jouw ervaringen helpen ons om de zorg en ondersteuning te verbeteren.

Compliment of tip

GGzE doet er alles aan om de zorg af te stemmen op jouw wensen. Jij kunt ons vertellen of we daarin slagen. Heb je een compliment of een tip? Wij horen het graag. Op basis van jouw input kunnen we onze zorg voortdurend verbeteren.

Klacht

Ben je het niet eens met onderdelen van de behandeling of heb je een klacht over andere zaken? Bespreek het dan met de direct betrokkene(n). Een gesprek lost vaak veel op.

Een klacht melden

Vind je het lastig om je klacht te bespreken met de direct betrokkene(n), vraag dan hulp. Als cliënt kun je bijvoorbeeld terecht bij je behandelaar, de leidinggevende van de afdeling of de patiëntenvertrouwenspersoon. Familieleden kunnen aankloppen bij de familievertrouwenspersoon.

Familievertrouwenspersoon:
Judith van Nimwegen

Complimenten- en klachtenfunctionaris

Is je probleem na tussenkomst van de vertrouwenspersoon niet opgelost, dan kun je contact opnemen met de Complimenten- en klachtenfunctionaris. Zij zoekt samen met jou naar een oplossing.

Is je klacht niet opgelost?

Als je klacht na alle vormen van bemiddeling niet is opgelost, kun je je geschil indienen bij de geschillencommissie. De Complimenten- en klachtenfunctionaris kan je hier meer informatie over geven.

Contact

Compliment, klacht of tip? We horen het graag.

Contact