We bieden mensen met complexe of acute mentale problemen de best mogelijke zorg om veerkrachtig in het leven te staan en dit in alle levensfasen van een mens. En dat willen we doen in een aangename leef- en behandelomgeving voor onze cliënten. Daarvoor zijn gelden nodig die niet gefinancierd kunnen worden vanuit reguliere bekostigingsbudgetten. Om deze omgeving te kunnen creëren, zoeken we extra gelden en samenwerking waarop de ANBI wet- en regelgeving van toepassing op is.

GGzE is door de Belastingdienst aangemerkt als ‘algemeen nut beogende instelling’ (ANBI). Vanuit deze erkenning is GGzE verplicht informatie met betrekking tot haar functioneren openbaar te maken. Dat doet zij door middel van publicatie van de gevraagde informatie zoals bepaald op het anbi loket van de belastingdienst.

  • Algemene informatie GGzE
Naam instelling GGzE 
RSIN/Fiscaal nummer 810415343 
KVK nummer 17141715 
Contactgegevens Dr. Poletlaan 40 
5626 ND Eindhoven 
Telefoonnummer 040-2970500 
E-mailadres info@ggze.nl  
  
  • Raad van bestuur 
Drs. Carla H.G.M. van de Wiel MMc Voorzitter 
Dr. Ingrid E.M.G. Willems Lid 
  • Raad van toezicht
M. Mittelmeijer Voorzitter raad van toezicht 
E.G. van Doorn   Lid raad van toezicht   
A. Koevoets Lid raad van toezicht    
Drs. H.T.G. Slagt RA Lid raad van toezicht    
M.L.C. Telgenkamp Lid raad van toezicht    
  • Beloningsbeleid 

Het beloningsbeleid voor het personeel is onderworpen aan CAO GGZ/FWG. 

De bezoldiging van het bestuur wordt vastgesteld overeenkomstig de WNT. Voor de klasse indeling en de hoogte van de bezoldiging, verwijzen wij hiervoor naar de  geconsolideerde jaarrekening  van GGzE.  

 

  • Beleidsplan

Het beleid en de strategie van GGzE is terugvinden op deze pagina's.

  • Verslag activiteiten 

Het verslag van de uitgevoerde activiteiten van GGzE vind je hier

  • Financiële verantwoording

Zie  onze jaarverslaglegging 2024 in dit document.